NEW YORK – Geçen Ekim ayında işleri farklı yapmak amacıyla, Dodgers seyahat planlarında ince ama derin bir değişiklik yaptı.
Birçoğu hayal kırıklığı yaratan erken elemelerle sonuçlanan önceki postasonlarda Dodgers, Şehirden Şehre Şiir Playoff Seyahat Partisi oyuncularına, antrenörleri, yöneticileri, personelini, yayıncılarını ve diğer üyelerini servis etmek için bir geniş gövdeli uçak kullanacaklardı.
Geçen yıl, farklı bir uçuş modeli seçtiler.
Oyuncular, bir Dünya Serisi unvanının peşinde bir beraberlik duygusunu teşvik etmek için daha büyük bir çabanın bir parçası olarak bir uçak aldı.
Bu arada herkes, ikinci, ayrı kiralanan ticari jetle uçtu.
“Bence bu sadece [a way for us to make sure] Daha çok harcadığımız zaman birlikte, ”dedi ilk usta Freddie Freeman geçen yılki sezon boyunca.“ Bir grup olarak birlikte kaldığımızdan emin olmak ”dedi.
Sonuçlar göz önüne alındığında, Dodgers bu sezon değişimi yerinde tutmaya karar verdi.
Bir aylık bir deney olarak başlayan şey, şimdi savunan şampiyonlar için kalıcı bir rutin haline geldi.
Bu yıl, seyahat etme biçimlerine önemli bir geçişte Dodgers, normal sezon yol gezileri için tam zamanlı olarak iki uçak kullanıyor: biri, geçen Ekim ayında olduğu gibi oyuncular için; ve yönetici Dave Roberts ve koçluk personelinin geri kalanından her geziyi oluşturan düzinelerce diğer takım personeline kadar herkes için bir diğeri.
“Onlar tarafından yönlendirildi,” dedi Roberts oyunculardan, bu yıl iki düzlem güzergahına devam etme konusundaki ilgilerini kaydetti. “Ve biz bunu kolaylaştırdık.”
Dodgers seyahat müdürü olarak geçişi denetleyen Scott Akasaki, “Takım seyahatini yeniden canlandırıyor” diye ekledi. “Ondan çıkan olumlu şeylerin ne olduğunu görmek ilginç olacak.”
Gerçekten de, kulüp yetkilileri bu kış 2025 unvan savunmasına baktıkça, iki düzlemli sistemi kalıcı hale getirme fikrine hızla ısındılar.
Zaten, playofflar sırasında takım kimyası üzerindeki olumlu etkiyi satın almışlardı ve 2024 şampiyonasının arkasında itici bir güç olarak belirtilen arkadaşlık oyuncularının artan seviyesine katkıda bulunan bir faktör olduğuna inanıyorlardı.
Ancak, 162 maçlık zorlu bir sezonun yüklerini hafifletmenin yollarını haritalarken, ilave seyahat yatırımından kaynaklanabilecek diğer lojistik faydaları tanıdılar.
Genel müdür Brandon Gomes, “Mülkiyetimiz fikri inanılmaz derecede destekliyordu” dedi. “Ve evet, şimdiye kadar iyi gitmiş gibi görünüyor.”
Yeni başlayanlar için, oyuncular artık uçuşlarda daha rahat oturma düzenlemeleri var, sadece bir avuç ek kulüp binası destek personeli içeren bir uçağa yayılabilen.
Akasaki, “Oyuncularımızın uçakta daha az insan ve hareket etmek için daha fazla alanla dinlenmeye ve iyileşmeye daha yatkın olduğu bir ortam sağlıyor” dedi.
Ve ekip, tüzükleriyle ilgili mekanik sorunlar nedeniyle geçen yıl birkaç uzun seyahat günü gecikmesi yaşadıktan sonra, Gomes'in tarif ettiği gibi, şimdi “başarısız” bir beklenmedik durum planına sahipler; Her zaman ekibi üyelerini planlandığı gibi bir sonraki şehirlerine taşımak için ikinci bir uçağa sahip olmak.
“Teoride, oyuncular ve kritik personel çalışma uçağına atlayabilir ve gidebilir,” diye yineledi Akasaki, “geri kalan insanlar mekanik sorun çözülene kadar geride kalırken.”
Bununla birlikte, bu yıl dört yol gezisi, Dodgers'ın gerçek seyahat programlarında yaptığı değişiklikler kadar hiçbir damlama etkisi olmadı.
Geleneksel tek düzlemli seyahat günlerinde, Dodgers, bir evin sonu ile bir yolculuğun başlangıcı arasında bir gün geçirirlerse, Los Angeles'tan uçmayı beklerdi. Evde fazladan bir gece demekti, ancak daha sonra bir deplasman dizisinin arifesinde şehirlere varış.
“Off gününüzü uçakta geçirirken,” dedi kıdemli üçüncü usta Max Muncy, “Hiç kurtarılmış gibi hissetmiyorsun.”
Yol gezileri için iki uçak kullanmak, Dodgers oyuncularının bir ev sahibinin son maçından hemen sonra ayrılmasına izin verdi, bu sezon şimdiye kadar bir gün kapalı bir gün izledi. “Off gününüzü uçakta geçirirken,” dedi kıdemli üçüncü usta Max Muncy, “Hiç kurtarılmış gibi hissetmiyorsun.”
(Gina Ferazzi / Haberler)
İkinci bir uçağın yararıyla Dodgers şimdi işleri farklı yapabilir.
Bu yıl takımın ilk dört evinin her biri açık bir tarih takip etmesine rağmen, oyuncuların uçağı dört kaçış günü maçından hemen sonra ayrıldı ve aynı gece yol şehirlerine (ya da ertesi sabah, bu hafta erken saatlerde Çarşamba günkü New York'a uçuş durumunda) ertesi öğleden sonra gelmeden önce ayrıldı.
“Bence daha iyi,” dedi Freeman. “Bize aslında bütün bir gün izin veriyor.”
“Sadece kapalı gün geçirmek güzel [without having to fly]”Diye ekledi Muncy.“ Kapalı gün yoruldun, ama sonra dinlenmek ve iyileşmek için tam bir gece uykusu alabilirsiniz. Bu oldukça iyi hissettirdi. “
Bazen, bu ekstra gün, oyunculara nadir ek kişisel zamanla sunar-Dallas bölgesi yerli Muncy gibi birine, Teksas'taki Paskalya Hafta Sonu serisinden önce aileyi görmek için tam bir öğleden sonra verir.
Ama diğer adamlar için bile Muncy, “Bu, havuzun yanında yerleşmeme izin ver ya da bir yere öğle yemeği almama izin ver, sonra güzel bir akşam yemeği hazırlayacağız. Sadece bütün gün iyileşmek için veriyor. Sanırım bizim için daha iyi bir değişiklik olacak.”
İkinci bir düzlemin muhasebeleştirilmesi, elbette, her yolculuğun planlanmasına karmaşıklık katar. Dodgers'ın seyahat ettiği ekipmanların kamyon yükleri, doğru uçuşa özel olarak sıralanmalı ve yüklenmelidir. Ekip, iki havayolu ortağı arasında koordine etmek, Delta'dan bir Boeing 757 ve United'dan Boeing 737-800'ü, bazen 100'den fazla seyahat partilerini idare etmek için koordine etmek zorunda. Akasaki artık planlama sürecine de yardımcı olan daha büyük bir insan ekibi bile var.
“Andrew'dan [Friedman, president of baseball operations] Aşağıda, 'Hey, bu büyük bir şey ve bir kişinin ele alması çok fazla ”dedi. [they asked]'Bunların hepsini organize etmek için neye ihtiyacın var?' Bu çok yardımcı oldu. “
Ekip ayrıca potansiyel diğer olumsuzlukları da hesaba katmak zorunda kaldı. Sürece katılan ancak kamuya açık bir şekilde konuşmaya yetkili olmayan bir kişiye göre, ikinci bir düzlem kullanmanın çevresel etkisi hakkında düşünceler yapıldı. Takımın sezonunun ritminde de daha basit günlük değişiklikler oldu.
Akasaki, “Mesela, bir personel ve sizin gibi bir oyuncu arasındaki uçağın arkasında o organik konuşmayı yapamazsınız” dedi.
Ancak, sonunda profesyoneller eksileri ağır bastı.
“Hala buna sahip olabilirsin [conversation] Kulüp binasında, ”dedi Akasaki.
Ayrıca, uzun süredir korkunç finansal kaynaklarını en üst düzeye çıkarmaya çalışan bir organizasyon için, beyzbolda yıldız yetenekleri için önde gelen bir yer olmak için, iki uçak kullanma lüksüne potansiyel serbest ajanları kesinlikle “incitmez”.
Dodgers'ın MLB kulüpleri arasında benzersiz olduğuna inanılan yeni seyahat sistemi ile Roberts, “İki uçak hakkında zaten soran birçok takım var” dedi.
Ve bu noktaya kadar, oyuncular, incelemelerin olumlu olduğunu söyledi.
“Hala erken,” dedi Muncy. “Burada olduğumdan beri sadece tek bir yol yaptım, bu yüzden tam bir sezon boyunca başka bir yolun nasıl olduğunu bilmiyorum”.
Ancak, Freeman bir sırıtışla şaka yaptı, “Bu konuda bir şikayet duymadım.”
Birçoğu hayal kırıklığı yaratan erken elemelerle sonuçlanan önceki postasonlarda Dodgers, Şehirden Şehre Şiir Playoff Seyahat Partisi oyuncularına, antrenörleri, yöneticileri, personelini, yayıncılarını ve diğer üyelerini servis etmek için bir geniş gövdeli uçak kullanacaklardı.
Geçen yıl, farklı bir uçuş modeli seçtiler.
Oyuncular, bir Dünya Serisi unvanının peşinde bir beraberlik duygusunu teşvik etmek için daha büyük bir çabanın bir parçası olarak bir uçak aldı.
Bu arada herkes, ikinci, ayrı kiralanan ticari jetle uçtu.
“Bence bu sadece [a way for us to make sure] Daha çok harcadığımız zaman birlikte, ”dedi ilk usta Freddie Freeman geçen yılki sezon boyunca.“ Bir grup olarak birlikte kaldığımızdan emin olmak ”dedi.
Sonuçlar göz önüne alındığında, Dodgers bu sezon değişimi yerinde tutmaya karar verdi.
Bir aylık bir deney olarak başlayan şey, şimdi savunan şampiyonlar için kalıcı bir rutin haline geldi.
Bu yıl, seyahat etme biçimlerine önemli bir geçişte Dodgers, normal sezon yol gezileri için tam zamanlı olarak iki uçak kullanıyor: biri, geçen Ekim ayında olduğu gibi oyuncular için; ve yönetici Dave Roberts ve koçluk personelinin geri kalanından her geziyi oluşturan düzinelerce diğer takım personeline kadar herkes için bir diğeri.
“Onlar tarafından yönlendirildi,” dedi Roberts oyunculardan, bu yıl iki düzlem güzergahına devam etme konusundaki ilgilerini kaydetti. “Ve biz bunu kolaylaştırdık.”
Dodgers seyahat müdürü olarak geçişi denetleyen Scott Akasaki, “Takım seyahatini yeniden canlandırıyor” diye ekledi. “Ondan çıkan olumlu şeylerin ne olduğunu görmek ilginç olacak.”
Gerçekten de, kulüp yetkilileri bu kış 2025 unvan savunmasına baktıkça, iki düzlemli sistemi kalıcı hale getirme fikrine hızla ısındılar.
Zaten, playofflar sırasında takım kimyası üzerindeki olumlu etkiyi satın almışlardı ve 2024 şampiyonasının arkasında itici bir güç olarak belirtilen arkadaşlık oyuncularının artan seviyesine katkıda bulunan bir faktör olduğuna inanıyorlardı.
Ancak, 162 maçlık zorlu bir sezonun yüklerini hafifletmenin yollarını haritalarken, ilave seyahat yatırımından kaynaklanabilecek diğer lojistik faydaları tanıdılar.
Genel müdür Brandon Gomes, “Mülkiyetimiz fikri inanılmaz derecede destekliyordu” dedi. “Ve evet, şimdiye kadar iyi gitmiş gibi görünüyor.”
Yeni başlayanlar için, oyuncular artık uçuşlarda daha rahat oturma düzenlemeleri var, sadece bir avuç ek kulüp binası destek personeli içeren bir uçağa yayılabilen.
Akasaki, “Oyuncularımızın uçakta daha az insan ve hareket etmek için daha fazla alanla dinlenmeye ve iyileşmeye daha yatkın olduğu bir ortam sağlıyor” dedi.
Ve ekip, tüzükleriyle ilgili mekanik sorunlar nedeniyle geçen yıl birkaç uzun seyahat günü gecikmesi yaşadıktan sonra, Gomes'in tarif ettiği gibi, şimdi “başarısız” bir beklenmedik durum planına sahipler; Her zaman ekibi üyelerini planlandığı gibi bir sonraki şehirlerine taşımak için ikinci bir uçağa sahip olmak.
“Teoride, oyuncular ve kritik personel çalışma uçağına atlayabilir ve gidebilir,” diye yineledi Akasaki, “geri kalan insanlar mekanik sorun çözülene kadar geride kalırken.”
Bununla birlikte, bu yıl dört yol gezisi, Dodgers'ın gerçek seyahat programlarında yaptığı değişiklikler kadar hiçbir damlama etkisi olmadı.
Geleneksel tek düzlemli seyahat günlerinde, Dodgers, bir evin sonu ile bir yolculuğun başlangıcı arasında bir gün geçirirlerse, Los Angeles'tan uçmayı beklerdi. Evde fazladan bir gece demekti, ancak daha sonra bir deplasman dizisinin arifesinde şehirlere varış.
“Off gününüzü uçakta geçirirken,” dedi kıdemli üçüncü usta Max Muncy, “Hiç kurtarılmış gibi hissetmiyorsun.”
Yol gezileri için iki uçak kullanmak, Dodgers oyuncularının bir ev sahibinin son maçından hemen sonra ayrılmasına izin verdi, bu sezon şimdiye kadar bir gün kapalı bir gün izledi. “Off gününüzü uçakta geçirirken,” dedi kıdemli üçüncü usta Max Muncy, “Hiç kurtarılmış gibi hissetmiyorsun.”
(Gina Ferazzi / Haberler)
İkinci bir uçağın yararıyla Dodgers şimdi işleri farklı yapabilir.
Bu yıl takımın ilk dört evinin her biri açık bir tarih takip etmesine rağmen, oyuncuların uçağı dört kaçış günü maçından hemen sonra ayrıldı ve aynı gece yol şehirlerine (ya da ertesi sabah, bu hafta erken saatlerde Çarşamba günkü New York'a uçuş durumunda) ertesi öğleden sonra gelmeden önce ayrıldı.
“Bence daha iyi,” dedi Freeman. “Bize aslında bütün bir gün izin veriyor.”
“Sadece kapalı gün geçirmek güzel [without having to fly]”Diye ekledi Muncy.“ Kapalı gün yoruldun, ama sonra dinlenmek ve iyileşmek için tam bir gece uykusu alabilirsiniz. Bu oldukça iyi hissettirdi. “
Bazen, bu ekstra gün, oyunculara nadir ek kişisel zamanla sunar-Dallas bölgesi yerli Muncy gibi birine, Teksas'taki Paskalya Hafta Sonu serisinden önce aileyi görmek için tam bir öğleden sonra verir.
Ama diğer adamlar için bile Muncy, “Bu, havuzun yanında yerleşmeme izin ver ya da bir yere öğle yemeği almama izin ver, sonra güzel bir akşam yemeği hazırlayacağız. Sadece bütün gün iyileşmek için veriyor. Sanırım bizim için daha iyi bir değişiklik olacak.”

İkinci bir düzlemin muhasebeleştirilmesi, elbette, her yolculuğun planlanmasına karmaşıklık katar. Dodgers'ın seyahat ettiği ekipmanların kamyon yükleri, doğru uçuşa özel olarak sıralanmalı ve yüklenmelidir. Ekip, iki havayolu ortağı arasında koordine etmek, Delta'dan bir Boeing 757 ve United'dan Boeing 737-800'ü, bazen 100'den fazla seyahat partilerini idare etmek için koordine etmek zorunda. Akasaki artık planlama sürecine de yardımcı olan daha büyük bir insan ekibi bile var.
“Andrew'dan [Friedman, president of baseball operations] Aşağıda, 'Hey, bu büyük bir şey ve bir kişinin ele alması çok fazla ”dedi. [they asked]'Bunların hepsini organize etmek için neye ihtiyacın var?' Bu çok yardımcı oldu. “
Ekip ayrıca potansiyel diğer olumsuzlukları da hesaba katmak zorunda kaldı. Sürece katılan ancak kamuya açık bir şekilde konuşmaya yetkili olmayan bir kişiye göre, ikinci bir düzlem kullanmanın çevresel etkisi hakkında düşünceler yapıldı. Takımın sezonunun ritminde de daha basit günlük değişiklikler oldu.
Akasaki, “Mesela, bir personel ve sizin gibi bir oyuncu arasındaki uçağın arkasında o organik konuşmayı yapamazsınız” dedi.
Ancak, sonunda profesyoneller eksileri ağır bastı.
“Hala buna sahip olabilirsin [conversation] Kulüp binasında, ”dedi Akasaki.
Ayrıca, uzun süredir korkunç finansal kaynaklarını en üst düzeye çıkarmaya çalışan bir organizasyon için, beyzbolda yıldız yetenekleri için önde gelen bir yer olmak için, iki uçak kullanma lüksüne potansiyel serbest ajanları kesinlikle “incitmez”.
Dodgers'ın MLB kulüpleri arasında benzersiz olduğuna inanılan yeni seyahat sistemi ile Roberts, “İki uçak hakkında zaten soran birçok takım var” dedi.
Ve bu noktaya kadar, oyuncular, incelemelerin olumlu olduğunu söyledi.
“Hala erken,” dedi Muncy. “Burada olduğumdan beri sadece tek bir yol yaptım, bu yüzden tam bir sezon boyunca başka bir yolun nasıl olduğunu bilmiyorum”.
Ancak, Freeman bir sırıtışla şaka yaptı, “Bu konuda bir şikayet duymadım.”